Post by neutradcanivi on Feb 10, 2022 16:18:42 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Save The Girl ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Save The Girl IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ædelstene til at generere snydekoder ▞▞▞
▞▞▞ Save The Girl 2022 version ▞▞▞
Dette er forbløffende!!!! I reklamer, hvor de har valget mellem 2 ting for at reklamere for det, og i det faktiske spil er det ikke sandt, men i dette er det præcis som i annoncerne, det er såååå godt!!!!!!
Du bruger mere tid på at læse annoncer, end du gør på at spille spillet. Du fuldfører et niveau: annonce. Du gør krav på din "belønning" for at fuldføre niveauet: endnu en annonce. Når du har set disse to annoncer, tjener du en ny kjole, sko osv. til din karakter: annonce. Du kommer endelig til næste niveau og træffer et forkert valg: annonce. Du ønsker at træffe det rigtige valg: annonce. Jeg forstår udviklernes behov for at generere indtægt, men dette er overkill, selv for et gratis spil.
Endelig et spil, der er tro mod app-annoncerne! Det er virkelig en sjov app, jeg anbefaler at downloade dette spil, og hvis du ikke kan lide det, kan du afinstallere det, men det er mere end sandsynligt, at du ender med at nyde dette spil!!
Værre spil nogensinde. Kan ikke spille uden en tilføjelse hvert 30. sekund. Plus, du vælger en god mulighed, der burde have fungeret og ville have fungeret, men det "rigtige valg" er noget dumt. Hvorfor downloadede jeg det? Sandsynligvis fordi hver enkelt app har en tilføjelse til dette spil. Gameplayet er mere skørt i appen, end det er på den spilbare tilføjelse. Jeg ville give mindre end én stjerne, hvis jeg kunne.
Dette spil er fantastisk. Nogle mennesker siger, at dette er så dårligt spil, fordi der er så mange annoncer i dette spil, så jeg er nødt til at fortælle dig nogle tips (1. Af dine data og Wi-Fi, fordi når dine data og Wi-Fi er tændt, er der så mange annoncer kommer, og jeg må sige, at dette er offline-spil, ikke et online-spil, så det er derfor, jeg er nødt til at fortælle dig, vær venlig at slukke for dine data og Wi-Fi, ok, hvis du kan lide det, så klik venligst på ja eller nej og giv mig dine anmeldelser og jeg må sige, at dette er et fantastisk spil. Og jeg kunne lide det.
Der er ingen ord til at beskrive, hvad jeg føler.Dette spil har dårlig grafik, en ynkelig invarians i gameplayet (du skal bare klikke på en af de to knapper), og er ikke engang sammenhængende nogle gange: du kan redde hovedpersonen ved at vælge noget helt absurd, som ved at bruge en kontakt, der var der ikke for et sekund siden eller ved at dyrke en stang hvor som helst, når du vil. Nogle gange er der ikke engang en grund til at redde hende, fordi hun frivilligt går på steder, der er kendt for at være farlige... Jeg anbefaler ikke.
For mange annoncer, det er virkelig irriterende
Det var det værste spil, jeg nogensinde har spillet, og annoncerne i hvert minuts tilføjelse kommer, og hvis du kan lide tøj til hjemmets materialer, så er vi også nødt til at se annoncerne, og det er så meget bekymrende, at jeg ikke kan lide dette spil, vær så venlig at t downloade og afinstallere det.
Kunne forbedres ved at lave små ændringer som f.eks. at have tilgængelige indstillinger nemmere, da det i øjeblikket er meget vanskeligt at få adgang til, og mulighed for at afspille fra starten af spillet. Ser frem til flere niveauer.
Jeg elsker dette spil, men kun et problem, downloadingen varer rigtig længe
Det er dybest set at se annoncer. Valgene giver overhovedet ingen mening. Der er et stort hul i jorden, du skal over. Vælg en planke eller spand. Hvis du vælger planke, har den en revne i sig, som du ikke så på billedet, da du plukkede den. Og spanden er fuld af cement til at fylde et gigantisk hul.. 1 spand.. Riiight...
Spillet er virkelig sjovt og nemt, men det værste er annoncerne. Efter hvert niveau dukker en annonce op, og det er det mest frustrerende ved spillet, men generelt kan jeg virkelig godt lide spillet. Jeg vil bare have, at niveauerne er meget mere sværere, fordi det på mit ur er meget nemt.
Det var en behagelig tid at redde min drømmepige. Hun stjal virkelig mit hjerte med de dæmonaffyrede øjne. Den måde hun går på var bare en af slagsen, nej bogstaveligt talt. Hun var så sjov med måden hun gik på. Jeg elskede tiden med at spare hende. Dette spil virkede ikke som et spil på grund af min kærlighed til hende. Jeg elskede hende, og det var en fantastisk tid. Download venligst.
Jeg nød mest spillet. Det valg, du træffer, er ikke altid det, du synes er det rigtige. Jeg nød ikke A & B dem bc de ikke giver mening. Jeg er enig i alt for mange annoncer. Selvom du har mønter, kan du ikke springe annoncerne over... Er det ikke meningen med at se annoncer for mønter? Ville ønske de ville fortælle dig, hvor tæt du er på slutningen. Jeg tror, der er omkring 65, og så hopper den bare rundt uden varsel, du har afsluttet alle niveauer. Helt vildt. Men det var rart, at denne i det mindste var tro mod annoncerne!!
Jeg så annoncen og forventede, at det ville være et sjovt spil for mig, da jeg kedede mig. Det var det ikke. Jeg spillede i omkring femten minutter efter at have været abke til faktisk at komme på spillet, da det blev ved med at tage mig af. Oven i det havde EVARY SINGLE LEVEL en annonce imellem, selv lige midt i det. Og så skal du igennem en hulproces for at kunne gå videre til det næste niveau. Jeg ville virkelig gerne kunne lide dette spil, men desværre det gør jeg virkelig ikke😡🤔👎👎👎
Forfærdeligt spil! Til mange annoncer. Hvert 3. sekund er der en 30 sek annonce. Jeg kunne ikke komme igennem de første 4 lvls af spillet, før jeg tænkte, at dette er latterligt. Jeg betaler ikke 4,99 USD for at slippe af med annoncer. Især da spillet ikke er så godt et spil! 2 muligheder, og du kan enten få det rigtigt eller ej. Jeg føler, at dette spil er spam. Download ikke!
Alt for mange reklamer. FØJ
Generelt nyder jeg spillet, men ligesom alle andre her er annoncerne sindssyge. Jeg forstår, at du har brug for annoncer for at betale for selve spillet, men jeg føler, at med alle annoncerne er det ved at blive en joke. Hvis du er i stand til at reducere antallet af annoncer og måske lave en annonce efter hver 3 spil, som ville være ideel, så ville jeg give det en højere anmeldelse
Der var ingen GIRL
dette spil er en smule off, det værste er, at der er 23 tilføjelser mellem niveau 1 og 3, den eneste måde du kan kræve dine mønter på er ved at se en tilføjelse. tilføjelserne er noget korte, men niveauerne er kortere! det er sjovt, men det ville helt klart være bedre, hvis der ikke var så mange tilføjelser. kunne lige så godt få dette spil til at handle om tilføjelser...
Så spillet er meget sjovt, selvom mange af svarene er fjollede og sjove, og du vil anbefale dig at spille dette spil, men jeg kan kun sige, at når du har fuldført et niveau, får du altid en rigtig lang annonce, der ikke lader dig spring over, indtil det er overstået i cirka 30 sekunder, så når du spiller, anbefaler jeg stærkt, at du slukker for dit wifi, mens du spiller, men bortset fra det, elsker jeg det!
Det er meget fn at spille så mange udfordringer.men nogle af dem giver overhovedet ingen mening!!!! Men annoncer annoncer annoncer... Nogle af dem lukker ikke engang!!!! Min anmeldelse er for det meste dårlig, men lidt god...og hver gang jeg vil købe noget med at se annoncer... siger de, INGEN ANNONCER ER TILGÆNGELIGE I ØJEBLIKKET!!! Det er ikke så godt!!!!
Ret simpelt, ikke udfordrende. Det får dig ikke til at føle, at du har løst noget. Mens du spiller spillet, bliver koncepterne bare... idk. Ingen af dem giver mening. Outfitterne er omtrent de eneste belønninger. Ikke sikker på, hvem hun løber fra. Det er som om, hun er et udygtigt barn, der altid løber, får sig selv i problemer og græder. Historien er mærkelig. Vil du afslutte med at udforske hele byen, der løber fra en tyv for endelig at komme hjem igen, bare for at vågne op i Egypten? Giver ingen mening. Det nemmeste spil jeg har spillet.
Save The Girl Rekreacyjne kzuo
De janky visuals er ok, da de fleste "clickbait"-annoncer for denne spiltype alligevel bruger den samme kunststil. Gameplayet er ligetil i starten, men så giver senere niveauer INGEN MENING. Hvorfor træne for at slå en elevatordør i stedet for et koben? Logikken går fra realistisk til direkte latterlig efter de første 3 niveauer. Og annoncerne er overdrevne. Der er ingen undskyldning for at skulle betale i spilvaluta og stadig se en annonce, før du genstarter. Der er overhovedet ikke noget incitament.
Meget sjovt og underholdende. Men alt for mange annoncer. Hvis jeg vælger at betale 200 mønter for at springe en annonce over, bliver mine mønter taget, men jeg er alligevel tvunget til at se en annonce. Vær venlig at arbejde på det.
Dette spil er meget godt! Men grunden til, at jeg vurderer det til en 4-stjernet, er, at hver gang jeg afslutter et niveau, får jeg MANGE annoncer og forsinkelser. Løs det problem. ~Tak! ♡~
Omg! Jeg klager aldrig over annoncer og spil, fordi jeg forstår, at udviklere skal tjene penge. Dette spil har dog flere annoncer end noget andet spil, jeg nogensinde har set, og ingen af dem kan springes over. På et tidspunkt havde jeg mulighed for at bruge 200 mønter eller se en annonce for at fortsætte. Jeg valgte at genstarte niveauet, fordi jeg ikke ville se en annonce og ikke havde 200 mønter. Da jeg genstartede niveauet, fik det mig til at se en annonce! Jeg timede det. Der er en 30 sekunders annonce hvert 10. sekund
Elsker spillet, men for mange annoncer og de valg(billeder), de tilbyder, skal du være større og have en beskrivelse på ét ord under varen, så du tydeligt kan se, hvad du vælger for at få det rigtige svar.
Det er faktisk første gang, hvor der rent faktisk er en annonce for sådan et spil. Bortset fra homescape, kan denne faktisk vælge, hvilken man skal vælge. Jeg håber, at de laver mere niveau, da dette kan blive et rigtig godt spil
Dette spil er godt, men når jeg spiller dette spil første gang, så er det godt at starte uden netværk, men når jeg krydser niveau 70, så er det en fejl, at jeg ikke kan spille dette spil uden netværk, så når jeg spiller dette spil med mit netværk på, så er der masser af tilføjelser 🙄 når du spiller og ikke kan fuldføre niveauet, og når du fuldfører niveauet, så slettede jeg dette spil, fordi der er nogle dårlige tilføjelser, der ikke er gode for børn.
Sidste anmeldelse slettet. For et annoncedrevet spil skulle du tro, at annoncerne ville blive indlæst under belønninger. Det gør de ikke. I stedet indlæses de aldrig, og du forventes senere at betale kontant for at købe de samme gratis belønninger. Spillet fryser meget. Dumme valg. En planke eller en spand med noget. Din ESP formodes at vide, at der er cement i spanden til at udfylde hullet. Etiketter ville være godt, hvis vi skulle vide, hvad der er derinde.
Waaaaaay til meney annoncer!
Jeg giver dette en 5-stjernet vurdering, fordi annoncerne er præcis, hvad spillet er. Jeg har set annoncer, hvor det ikke ligner det faktiske spil. Jeg er ret sikker på, at jeg har set denne annonce før, så jeg klikkede på den, og den lignede ikke spillet, så jeg er glad for, at den faktisk viser, hvad spillet er. Derudover er spillet virkelig sjovt og underholdende
Jeg elsker dette spil så meget, og der er mange niveauer i dette spil, men jeg tager ikke outfits, fordi jeg ikke vil bruge penge på outfits. Hvis jeg går efter nogle outfits siger de, se annoncer for at få outfits.
Det er virkelig sjovt!!! Den eneste grund til, at jeg vurderede den til 3 starter, er på grund af annoncerne. Der er så mange annoncer, der ikke gør dette spil sjovt. Da jeg starter, fik jeg en annonce. Når jeg taber, får jeg en annonce, og når jeg betaler for at fortsætte, får jeg STADIG en annonce!!!! Ret venligst annoncerne!!! Tip: Du kan altid slukke for internettet, så du ikke får annoncer, og når du er færdig, kan du tænde for internettet igen.Det virker for mig og min fætter.
Super fantastisk spil.og også meget interessant.Jeg kan så godt lide og få hjernen til at arbejde og tænke hårdt.Jeg downloader altid mange hjernespil, men i stedet for at sammenligne alle, kan jeg kun lide, redde pigen.Jeg downloader mange spil, men jeg afinstallerer snart Kun dette spil jeg spiller godt og godt. I min familie downloadede de alle kun dette spil. Så alle downloader dette fremragende spil for at få den bedste oplevelse. tak skal du have
Jeg elsker bare det her spil, det er meget sjovt at spille, når du ikke har noget at lave, og jeg anbefaler dem alle, selvom jeg synes, at når du får en præmie, skal du ikke se en annonce, fordi det ikke er sjovt at se annoncer hele tiden !
Hidden Hotel: Miami Mystery Kalandjátékok nmf
Save The Girl Priložnostne kwjl
Dejligt spil, og dette spil kan spilles hver gang, selv uden netværk..... Jeg ser mange kommentarer, der siger "For mange annoncer", men hvis du ikke vil,,, skal du slukke din Wi-Fi og mobil data .. Simpel ... Håber dette hjalp dig .. Bai