Post by neutradcanivi on Feb 10, 2022 16:21:41 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Vlinder Story: Dress up games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Vlinder Story: Dress up games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode flere penge ▞▞▞
▞▞▞ Vlinder Story: Dress up games 2022 version ▞▞▞
Det er så slemt
Det er sjovt, men der er ingen annoncer for at få ting, så selvom du vil have det, kan du ikke se en annonce for det
For meget reklame
3 stjerner
Jeg kunne ikke lide det 2-stjernede
Jeg hader dette spil på 20 minutter her kommer en annonce som hvad pokker hvorfor er der så mange annoncer, download ikke dette spil 😭🤬
Jeg kan meget godt lide spillet, men jeg tror, de burde gøre mere af tøjet gratis, så du ikke behøver at se en tilføjelse, men bortset fra det, synes jeg, spillet er rigtig godt
Dette spil er meget sjovt, fordi det lader dig udtrykke din kreativitet og vælge dit eget tøj fra forskellige stilarter.. generelt er det et 10/10 spil
Vlinder Story: Dress up games Опуштене wdu
Tja i betragtning af at jeg ikke kunne komme forbi indlæsningsskærmen... Vil dog give en ok vurdering
Wayyyyy for mange annoncer blev spillet i mindre end 10 minutter og havde 5 annoncer
Det er sjovt, jeg kan lide det, det eneste er, at jeg ville ønske, at der var flere outfits, som jeg kan få uden at se en annonce, men bortset fra det elsker jeg spillet.
For mange annoncer. Også meget vildledende ligner et flashspil.
Der er for mange annoncer. Jeg vil afinstallere dette spil.
Så mange fejl
Godt spil
3⭐
Hyggeligt spil 😍😍
det er det perfekte spil, jeg ledte efter, men når jeg trykker på annoncen Elementer står der "Ingen annoncer prøv igen senere" Jeg prøvede igen senere, men det blev ved med at sige den samme dialog 😩Det kunne jeg ikke lide, den næste er, at de gratis varer er meget dårligt 😞 Og mindre Venligst ret dette. ....... Tak 😊
Crazy Chef:急速レストラン クッキング ゲーム アーケード rbbe
Bedste spil
Dette spil har ALT for mange annoncer ud over at se dem for tilbehør, og der er kun en håndfuld udfordringer. Der har ikke været en ny udfordring siden jeg downloadede dette spil. Det har potentiale, hvis de i det mindste ville poste daglige udfordringer og mindske annoncerne lidt...
Der er SÅ MANGE ANNONCER! Ligesom til det punkt, hvor hvis jeg klikker på et element (det er gratis, ingen annoncer kræves), boom en annonce. Sjovt spil, men overalt hvor jeg klikker, er en annonce, der er irriterende på dette tidspunkt
Hvis jeg giver den fem stjerner, får jeg tilsyneladende nogle fede ting. Jeg kan ændre denne vurdering, hvis de ikke faktisk giver mig de fede ting. Indtil videre er det faktisk en ret fed app
Mængden af annoncer er astronomisk. Jeg forstår at holde spil gratis, der er annoncer, men denne app er absolut fyldt med annoncer. Jeg var nødt til at lukke 3 annoncer bare for at læse introskærmen, så lukkede jeg ud af 2 flere ryg mod ryg annoncer bare for at indsende min alder. Jeg kunne ikke engang komme til det faktiske spil, fordi hver ny skærm var 3+ annoncer. Jeg vil ikke anbefale at spilde din tid, du vil kun blive irriteret over annoncer.
Jeg kan godt lide det seje, men der er for meget tilføjet, så jeg giver det en 3
Jeg elsker salonerne og sminkekjoler Jeg elsker bare kjolerne Men........... JEG ELSKER ITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT FØR FØRSTE GANG JEG SPILTE!!!!!!! Mwah farvel 🙂
Det er rart
Dette er et meget godt spil, som jeg kan lide og nyde😃
Godt i teorien, men alt for mange annoncer. Annoncer skal bruges til at få belønninger, men ikke tvunget hvert 5. sekund af gameplay.
Beklager for mange annoncer
Dejligt spil✌
Jeg elsker det bortset fra annoncerne, det er et godt spil!
dette spil har for mange annoncer
Jeg kan godt lide dette spil, men mængden af annoncer er FREAKING TILFØJER LATTERLIG 🙄
Der er meget bedre spil med langt færre annoncer og langt flere funktioner
Der er mange annoncer. Bogstaveligt talt hvert 30. sekund.
Kan du tilføje, at det ikke er så sjovt, og alt hvad du virkelig får for bare at pynte et ønske, er en konkurrence, have det sjovere i det, for det er ikke så sjovt, så jeg ville ønske, jeg havde det sjovere p
Det er meget sjovt, at jeg og min søster spiller det hver dag, men der er for mange annoncer ☺️
gghi
masser af sjov og nyd alle de kostumersp.
Det er et fantastisk spil og sødt
Vil dette spil synes, det er godt, men for at sige, at det ikke virker, prøver jeg at installere det 10 gange, men det gjorde det ikke, og de fortæller altid navnet på spillet og fortæller mig, at dette spil ikke vil blive installeret og sådan noget som dette og de 10 gange jeg prøver stadig at sige så, jeg havde ikke tid til at spille, og for 1-stjernen undskyld, hvis jeg prøvede det, ville jeg direkte sætte en 5-stjernet og sætte en fantastisk feedback på, men jeg prøvede ikke, så jeg srry fir 1-stjernen og tilbagemeldingen.😕🙁