Post by neutradcanivi on Feb 10, 2022 16:24:41 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ onbeperkte primogems-hack ▞▞▞
▞▞▞ MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG 2022 version ▞▞▞
Kostte te veel om nieuwe helden in mijn team te rekruteren. Altijd gedwongen om geld uit te geven om teamslot uit te breiden, anders zijn de goede helden verlopen.
Hij doet het niet meer na de laatste update nog niet
Hou van dit spel!!!
Kan niet spelen omdat er om een update wordt gevraagd. Het brengt me naar de App Store en er is geen update om te downloaden
Marvel Puzzle Quest: Hero RPG Szerepjátékok vzat
Het spel wordt niet correct weergegeven op mijn Google pixel 6.
Geprobeerd om het spel te starten, verschijnt het bericht dat ik het spel moet updaten. Klik op ok gaat naar winkel spelen Ik heb maar twee opties Verwijderen of spelen. Hoe moet ik updaten als er geen optie voor update wordt weergegeven?
Ik ben helemaal weg van deze game, maar ik heb net een upgrade naar de Pixel 6 Pro uitgevoerd en de game is volledig onspeelbaar... erg glitchy. Hopelijk wordt dit opgelost in de komende updates van de game. Zal het tot die tijd op mijn oude telefoon moeten blijven spelen.
Kei leuk spel. Alleen 5 sterren drop rates zijn erg laag....
Ik ben echt dol op dit spel en speel het uren achter elkaar. Er is echter een enorm probleem; de standaard roostercapaciteit en het hebzuchtige systeem achter het uitbreiden ervan. Ik vind het prima om te betalen voor extra slots met Hero Coins, maar je begint het spel niet alleen met een extreem kleine hoeveelheid ruimte, het groeit ook nooit door gebruikersniveaus te behalen (waarvoor de exp wordt verkregen door nieuwe personages toe te voegen aan je selectie!!), en de hoeveelheid in-game valuta die het kost, neemt toe met elke uitbreiding. Dit voelt als een BLATANTE poging om me te dwingen te betalen als ik het spel wil spelen. Nogmaals, ik vind het niet erg om geld uit te geven aan een spel dat ik leuk vind, en vaak doe, maar dit systeem voelt enorm uitbuitend. PLEASE kijk hier eens naar.
Marvin tetra's,
MARVEL Puzzle Quest op Steam - 集運液體
Nog maar kort aan het spelen, maar so far so good
Oké, ik speel het spel nu al een aantal jaren (aan en uit) en ik vind het echt heel leuk. Maar deze scherfupdate is echt de laatste druppel. Met het verwijderen van bonuscovers is je voortgang in feite gewoon afval. Scherven zijn vervelend, smerig en gewoon een andere manier om geld uit onze portemonnee te morsen. Ik zal je grindfestijn van een spel spelen, maar ik ga nooit dingen kopen voor een lange tijd totdat er wat veranderingen zijn aangebracht. Wat een verspilling.
Heeft wat balans nodig om karakters toe te voegen. Je moet ruimte geven voor minder munt.
Ik vind het leuk. het vervult. Ik wou dat de ervaringscredits meer karakterspecifiek waren. als je één held gebruikt, krijgt hij de ervaringspunten die hij een level omhoog brengt. Het is niet zo dat het verwarrend is, maar ik weiger te stoppen omdat ik het spel leuk vind.
News Langxiang lfjh - Henry Halleck 'S War Curt Autre Les ...
Was geweldig tot het toevoegen van de shards-functie. Antwoord: je bent nog steeds een bedrijf en dat begrijp ik. Niet uit woede spreken.
Slaat rossen enorm.
Heel leuk spel maar na update crasht hij bij opstarten. Nu niet meer speelbaar op Samsung Galaxy A51
Wazig spel, niet te volgen
Pixel 6 visuele bug is opgelost, terug naar het spelen van veel te veel hiervan.
Ik mis alleen een handelssysteem
MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG Rol Oyunu uemb
Zo verslavend! Het enige nadeel voor mij is hoe repetitief de coverprijzen zijn, het zijn altijd dezelfde paar personages.
Ik ga hier met drie sterren mee. Het maakt me verdrietig, maar ik ben het. Ik ben al twee dagen aan het grinden met dit spel. (Ik heb meerdere accounts gehad sinds de release van het spel.) Binnen deze twee dagen heb ik pakketten gekocht om te proberen te helpen met die gouden heldenmunten en om een speelbaar personage van een hoger niveau te vinden. Het lijkt tegen mij gestapeld. De munten die ik kan krijgen missies, maar meestal zijn de missies helemaal verzadigd met de paarse iso-8 en als het gaat om ontgrendelen, ben ik een geweldige 5-sterrenheld.Wees bereid om geld te betalen
Heel leuk spel
Halloween Cooking Games আর্কেড aqpm
Het is een geweldig spel, maar de AI en de opzet van het bord kunnen erg oneerlijk zijn. Het duurt lang om een mooie set-up te krijgen, maar als je dat doet.. wauw.. je bent niet te stoppen en meestal krijg je mooie beloningen. Het team achter de game is erg behulpzaam en helpt je bij problemen.
Zou graag een mogelijkheid willen zien om FB-vrienden te helpen en met hen te spelen. Kortom een geweldig spel.
Eenvoudige en subtiele updates zouden het hebben gedaan, maar deze verandering van het bord is een beetje veel. Het is echt moeilijk om de stukken te herkennen en vooral het zwart op zwart. Is er op zijn minst een manier om over te schakelen naar de klassieke versie? Sommigen houden misschien niet van deze verandering en spelen liever op de oude stijl. Als er geen optie is om te kiezen, moet die er zijn. Deze game is over het algemeen goed en plezierig om te spelen, hopelijk schrikt het voortdurende streven naar het verbeteren van de stijl de dagelijkse spelers niet af.
Download Marvel Puzzle Quest 217.552164 (Full) Apk + Mod voor ...
Het spelplezier, zonder twijfel! De vraag is echter: kun je het betalen? Ja, je zou het f2p kunnen malen, maar je zult veel personages missen die je verdient/wint omdat ze over 14 dagen verlopen als je geen ruimte op je selectie hebt. Wanneer roosterplekken elk $ 10 zijn met honderden karakters ... reken maar uit. Het lijkt erop dat de ontwikkelaars gewoon zoveel mogelijk proberen te verzilveren voordat de game niet langer wordt ondersteund
Goed spel houdt me bezig. Niet betalen om te winnen, maar de vooruitgang is traag.
geweldig concept voor een wonder-puzzelspel, maar faalt op gebieden zoals een extreem lange wachttijd voor je personages om nieuw leven in te blazen, munten te gebruiken om extra slots te kopen, wat ertoe leidt dat personages geclaimd worden en er niets mee kunnen doen. Ik heb gemerkt dat dit ervoor zorgt dat ik niet volledig kan spelen en uren moet wachten omdat de personages dood zijn. zou niet de moeite nemen om te spelen tenzij je ongelooflijk geduld hebt.
Een van de weinige spellen die je nog kunt verbeteren zonder te betalen, als je geduld hebt.
Ik vond het spel geweldig, maar de ondersteuning is verschrikkelijk. Bij aankoop geen artikelen ontvangen, wacht al meer dan een week op bericht over een oplossing of terugbetaling. Uiterst frustrerend, vooral als het zo zou moeten zijn. Vrij simpele oplossing. Update: reactie op opmerking. Ik heb dat al gedaan en heb de artikelen nog steeds niet ontvangen of mijn geld terug. 14/08/19. Ik zal deze beoordeling bijwerken wanneer ik een terugbetaling ontvang of waarvoor ik heb betaald. Update: 17/08/19 eindelijk gekregen waar ik voor betaald heb. beoordeling bijwerken volgens mijn wachttijd van twee weken.
Overdreven moeilijk
Vast in eindeloze luscyclus van laden. Ik speel de laatste jaren regelmatig. Het is oneerlijk om dit probleem een maand te hebben en niet opgelost te krijgen. Het voelt alsof er niets wordt gedaan om dit probleem op te lossen. Waarom heb ik een bepaald bedrag in dit spel gestoken als ik problemen heb met het spelen van dit spel wanneer ik dat wil? Los dit probleem op. Vreselijk.
Leuk maar teveel updates
Lekker makkelijk om even 5 minuten je hoofd bij te houden
De beste gratis Spiderman-spellen voor je Android-mobiel
Ze mogen best uitbreiden met 2 star spelers..s wordt nu 3 en 4 star. Verder zeer vermakelijk!